Logo-ped.gda- Neurologopeda, logopeda Gdańsk
Opis działalności
Zapraszam wszystkich do zapoznania się z ofertą naszego Centrum. Zakres naszych działań to: terapia neurologopedyczna i logopedyczna, terapia SI (zaburzeń przetwarzania sensorycznego), terapia miofunkcjonalna, wczesna interwencja logopedyczna niemowląt, fizjoterapia NDT Bobath niemowląt i małych dzieci, terapia wybiórczości pokarmowej, terapia pedagogiczna oraz psychologiczna, terapia ręki.
NEUROLOGOPEDA / LOGOPEDA
W naszym Centrum LOGO-PED zajmuje się terapią dzieci, młodzieży z różnorodnymi problemami z mową i wymową, u małych dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, dzieci ze spektrum autyzmu, jąkających się.
LOGOPEDA DLA NAJMŁODSZYCH
Logopeda wczesnej interwencji pracuje z najmłodszymi pacjentami, czyli noworodkami i niemowlętami, mającymi problem ze ssaniem, połykaniem czy żuciem i gryzieniem.
TERAPIA SI (TERAPIA ZABURZEŃ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ)
Jest ona dedykowana jest przede wszystkim dzieciom, najczęściej w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym, z widocznymi zaburzeniami rozwoju, który objawia się kłopotami w codziennym funkcjonowaniu. Terapia polega przede wszystkim na dostarczaniu dziecku kontrolowanych bodźców i nauce prawidłowej ich interpretacji przez zabawę. Terapeuta SI, w zależności od konkretnego problemu, metody dobiera indywidualnie. Głównym zadaniem takiej terapii jest stymulacja procesów nerwowych.
TERAPIA MIOFUNKCJONALNA
Terapeuta miofunkcjonalny pracuje nad przywróceniem prawidłowych funkcji jamy ustnej u dzieci, młodzieży oraz dorosłych, borykających się z problemami ortodontycznymi i często wynikającą z nich wadą wymowy.
PSYCHOLOG DLA DZIECI
Psycholog dziecięcy koncentruje się na rozwoju i zachowaniu dzieci. Specjalista w tej dziedzinie zajmuje się oceną i terapią dzieci doświadczających zaburzeń behawioralnych, społecznych, emocjonalnych lub problemów edukacyjnych.
FIZJOTERAPEUTA DZIECIĘCY
Fizjoterapeuta dziecięcy zajmuje się wspieraniem rozwoju ruchowego dzieci na wszystkich etapach rozwoju. Sprawdza, czy ten rozwój jest zaburzony i w jakim zakresie, a następnie proponuje odpowiedni rodzaj interwencji.
TERAPIA PEDAGOGICZNA
Jest to terapia, którą prowadzi się u dzieci z ryzykiem dysleksji oraz zdiagnozowaną dysleksją.