Najczęściej zadawane pytania
Zapraszamy do naszej bazy wiedzy! Kliknij i dowiedz się więcej o współpracy z 4media.
Pierwszym krokiem do uruchomienia własnego portalu jest wybór i rejestracja domeny, pod którą nasza strona www będzie w sieci dostępna. Pamiętaj, że rejestrując domenę stajesz się jej abonentem, a nie właścicielem – nabywasz prawo do jej wykorzystywania tak długo, jak długo ją opłacasz.
Pamiętaj, że 4media.com nie jest rejestratorem domen.
Nie – 4media.com nie prowadzi usługi rejestracji domen dla swoich klientów. To klient jest osobą, która samodzielnie rejestruje, a następnie cyklicznie opłaca wybraną domenę – na siebie lub na swoją firmę tak by nabyć formalne prawo do zarządzania domeną.
Nie, 4media.com nie prowadzi usługi hostingu poczty elektronicznej.
Nasze oprogramowanie utrzymywane jest na serwerach w chmurze AWS (Amazon Web Services) i jest monitorowane 24/7 przez naszych developerów.
Dla klientów zainteresowanych kwestią migracji przeprowadzamy analizę weryfikującą jakie są możliwości przeprowadzenia migracji zawartości bazy danych ich obecnego portalu. Jedyne czego potrzebujemy to informacji, które elementy obecnej bazy danych klient chciałby przenieść na nasz hosting (artykuły, foto/wideo galerie, listę ogłoszeń drobnych, katalog firm itp.) oraz dostępu do obecnej bazy danych. Po przeprowadzeniu analizy nasz programista wskazuje jakie mamy technicznie możliwości do działania i podaje szacunkowy czas swojej pracy nad migracją treści.
Wybierając nasze oprogramowanie, podpisujesz z nami umowę licencji niewyłącznej – oznacza to, że 4media.com jest licencjondawcą (właścicielem) który w ramach zawartej umowy nadaje Ci upoważnienie (licencję) do użytkowania swojego oprogramowania. W trakcie trwania postanowień umowy jesteś więc licencjobiorcą naszego oprogramowania. Umowę licencyjną można rozwiązać w dowolnym momencie trwania współpracy – oczywiście obowiązywać będzie ustalony przez strony umowy okres wypowiedzenia.
Wydawca zawierający z nami umowę licencyjną jest w dalszym ciągu w 100% właścicielem wszystkich swoich treści jakie opublikuje przy użyciu naszego oprogramowania.
Tak! Nowym klientom oferujemy bezpłatne szkolenia wdrożeniowe aby jak najlepiej poznali nasze oprogramowanie i nauczyli się nim swobodnie zarządzać.
Na każde zgłoszenie staramy się reagować możliwie jak najszybciej by maksymalnie skrócić czas oczekiwania na reakcję z naszej strony. Deklarujemy pomoc w każdej sprawie w czasie nie dłuższym niż 24h.
Dla naszych klientów uruchomiliśmy adres mailowy: [email protected] który obsługiwany jest przez cały nasz zespół specjalistów – dzięki temu żadna wiadomość nam nie umknie. Wystarczy do nas napisać opisując swój problem, a my ruszymy do pomocy.
Działając jako broker reklamowy pozyskujemy dla naszych klientów dodatkowe zlecenia reklamowe (reklama online). Dzięki naszym działaniom nasi klienci zyskują dodatkowy przychód z emisji naszych reklam online.