Początek roku to czas na kalendarze firmowe
To produkt niezbędny w każdym domu, biurze, gabinecie czy nawet w poczekalni - kalendarz firmowy ścienny z pewnością okaże się praktycznym gadżetem dla każdego. Pozwoli planować i lepiej kontrolować swoją listę zadań. Ozdobi także ścianę i w prywatnym domu, i w miejscu publicznym. Inną opcją będą kalendarze kieszonkowe czy książkowe z miejscem na notatki i zakładką. Taki gadżet powinien odznaczać się przede wszystkim solidnym wykonaniem i estetycznie zaprojektowaną okładką.
Niezbędny dodatek posiadacza telefonu - powerbank
Nowoczesne powerbanki z logo firmy to bardzo chętnie wykorzystywany gadżet reklamowy, z którego korzysta dzisiaj prawie każdy posiadacz sprzętów elektronicznych, takich jak tablet czy telefon. Dzięki niemu konsument może zabrać ze sobą przenośne źródło energii dosłownie wszędzie i zasilić nim baterię swojego urządzenia nawet kilkukrotnie. Wszystko zależy jednak od jego pojemności (mAh). Warto pamiętać, że dla współczesnego klienta liczyć się będzie nie tylko pojemność powerbanku, ale również jego nowoczesny wygląd. Obok powerbanków niesłabnącą popularnością cieszą się także pendrive-y.
Na wiosnę i jesień elegancki parasol
Domeną parasoli jest to, że często nie mamy ich przy sobie wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne. Poza tym, kiepskiej jakości parasole szybko się psują. Warto zatem podarować swoim klientom solidny produkt, z którego będą zadowoleni przez wiele deszczowych sezonów. Inwestycja w firmowe parasole jest na tyle korzystna, że otwarta parasolka to naprawdę spore miejsce na ruchomą reklamę każdej firmy. Co więcej, można wykorzystać także kolorystykę materiału, aby nawiązać do barw firmowych, jeszcze silniej wzmacniając powiązanie marki z produktem.
Klasyczne gadżety reklamowe: długopis i kubek
Coś, czego nigdy nie powinno zabraknąć w kampanii reklamowej firmy, to przede wszystkim ponadczasowe gadżety, które nadążają za trendami. Kubek z firmowym logo zawsze znajdzie amatora - w końcu każdy pije kawę lub herbatę i lubi posługiwać się w tym celu ulubionym naczyniem. Ciekawy kształt, kolorystyka czy grafika sprawią, że firmowy kubek trafi nie tylko do domu klienta, ale także na przykład do jego miejsca pracy. Drugi uniwersalny gadżet reklamowy, który sprawdzi się również w 2022 roku to długopis, z którego korzystają właściwie wszystkie grupy wiekowe - w szkole, na uczelni, w pracy czy w domu. Elegancki, porządny długopis z wymiennym wkładem z pewnością przypadnie do gustu konsumentom i zagości na stałe na biurku czy w torbie. Warto zadbać jednak o jego trwałość, a dokładniej o trwałość nadruku, który często ulega ścieraniu podczas regularnego użytkowania.
fot.pixabay.com
Napisz komentarz
Komentarze