W ramach zawartej umowy logotyp spółki ALBA ma być eksponowany na przodzie koszulek meczowych piłkarzy Ruchu, zastępując dotychczasowy znak marki ecoexpress24.pl, należący do Grupy ALBA. Ponadto logotyp naszego ALBA będzie widoczny na bandach okalających boisko, banerach reklamowych i drukach meczowych.
– Nasza współpraca trwa już od blisko 3 lat. Dotychczasowe zaangażowanie naszego Sponsora najpierw przyczyniło się do ustabilizowania sytuacji Klubu, a później do jego odbudowy, za co jesteśmy niezmiernie wdzięczni. Razem świętowaliśmy pierwszy sukces w postaci awansu „Niebieskich” do II ligi. Wierzę, że 2022 rok przyniesie nam kolejne obopólne korzyści oraz powody do dumy i radości ze sportowych sukcesów Klubu – mówi Seweryn Siemianowski, Prezes Zarządu Ruchu Chorzów.
Ruch w ramach współpracy ze grupą, przeprowadzi proekologiczne akcje marketingowe adresowane do kibiców, promujące zdrowy i ekologiczny tryb życia według zasady zero waste:
- unikaj powstawania odpadów,
- wykorzystaj ponownie,
- segreguj i poddaj recyklingowi odpady, których nie udało się wykorzystać ponownie.
ALBA Group (Grupa ALBA) jest jednym ze światowych liderów branży gospodarki odpadami i recyklingu, ochrony środowiska oraz obrotu surowcami wtórnymi. ALBA Group jest obecna na polskim rynku od 1995 roku. Z biegiem czasu stała się trzecim pod względem wielkości przedsiębiorstwem w Polsce, oferującym usługi odbioru i zagospodarowania odpadów, oczyszczania oraz z zakresu facility management.
W Polsce Grupa ALBA prowadzi działalność w oparciu o trzy regiony oraz kilkanaście spółek i filii zlokalizowanych na terenie całego kraju. Zapewnia pracę dla ponad tysiąca osób. Właścicielem spółek ALBA Group w Polsce jest spółka ALBA Polska Sp. z o.o.
Informacja prasowa
Napisz komentarz
Komentarze