Ustawa o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych umożliwia samorządom sprzedaż węgla po korzystnych cenach. Władze Chorzowa podjęły decyzję, aby również wesprzeć mieszkańców i włączyć się w organizację tego procesu.
Jak zapowiada tutejszy magistrat, jedno gospodarstwo domowe będzie uprawnione do zakupu po preferencyjnej cenie 1,5 tony węgla do końca 2022 roku oraz kolejnej 1,5 tony od 1 stycznia 2023 roku. Będzie go można nabyć w cenie 2 tysięcy zł brutto za tonę.
Jak złożyć wniosek?
Wnioski (dostępne <<TUTAJ>>) o zakup preferencyjny paliwa stałego będą przyjmowane od 14 listopada w siedzibie ZK PGM przy ul. Bałtyckiej 8 oraz we wszystkich Biurach Obsługi Mieszkańców. Informacje na temat rejonów i przyporządkowanych do nich ulic można znaleźć <<TUTAJ>>.
W chwili złożenia wniosek zostanie opatrzony odrębnym, indywidualnym numerem. Informacja o numerze wniosku wraz z datą i miejscem złożenia oraz informacją o dedykowanym numerze telefonu do kontaktu i adresie e-mail zostanie zwrotnie przekazana składającemu wniosek. Dotyczy to również wniosków składanych drogą elektroniczną (E-PUAP).
Listy zawierające numery pozytywnie zweryfikowanych wniosków będą sukcesywnie zamieszczane na stronie internetowej ZK PGM, stronie BIP, Facebook ZK PGM i wywieszane na tablicach ogłoszeń w BOM-ach oraz w siedzibie przy ul. Bałtyckiej 8.
Wnioskodawcy są zobowiązani do samodzielnego śledzenia ww. źródeł w celu uzyskania informacji o sposobie rozpatrzenia wniosku. Pozytywna weryfikacja wniosku uprawnia do dokonania zakupu wskazanej ilości paliwa stałego.
Gdzie szukać informacji?
Wszelkie informacje dotyczące zakupu węgla można uzyskać dzwoniąc pod numer 507 723 606. Infolinia czynna będzie w poniedziałki, wtorki i środy w godz. 8-15, w czwartki w godz. 8-17 oraz w piątki w godz. 8-13.
Ponadto został utworzony numer na potrzeby obsługi wniosków, tj. 32 757 15 52 oraz adres e-mail do obsługi zapytań o wnioski - [email protected].
Wnioski dostarczone przez ePUAP będą pobierane w Dziale Obsługi Administracyjnej na Bałtyckiej 8, a następnie przesyłane do właściwego rejonu obsługi zgodnie z rejonizacją ulic. Informacja o nadaniu numeru wniosku będzie przekazywana przez właściwy rejon na podany przez klienta (we wniosku) nr telefonu lub e-mail.
źródło: UM Chorzów
Napisz komentarz
Komentarze