Od 24 października do 10 listopada trwał nabór wniosków w programie "Zamieszkaj w Chorzowie". Przypominamy, że pomiędzy mieszkańców, osoby pracujące w naszym mieście lub odprowadzające podatek dochodowy od osób fizycznych w tutejszym Urzędzie Skarbowym, rozdysponowanych zostanie w sumie 17 lokali mieszkalnych, znajdujących się w budynku przy ul. Karola Miarki 40-D. Więcej na ten temat pisaliśmy <<TUTAJ>>.
W podanym powyżej okresie do chorzowskiego magistratu wpłynęło aż 121 wniosków dotyczących najmu tych mieszkań i póki co trwa weryfikacja zawartych w nich danych.
- Z uwagi na dużą liczbę wniosków, lista osób uprawnionych do najmu prawdopodobnie zostanie opublikowana na przełomie grudnia i stycznia. Niezależnie od wyniku naboru, każdy wnioskodawca zostanie powiadomiony pisemnie na temat rozstrzygnięcia. Pula lokali mieszkalnych jest ograniczona, więc umieszczenie na liście osób z pozytywnie rozpatrzonym wnioskiem niestety nie gwarantuje przyznania lokalu - informuje Tomasz Breguła, rzecznik Urzędu Miasta Chorzów.
Ci, którym lokale zostaną już przyznane, muszą spełnić jeszcze szereg formalności, w tym konieczne będzie m.in. wpłacenie kaucji mieszkaniowej. Po zawarciu umowy najmu nastąpi bezzwłoczne przekazanie lokalu mieszkalnego na rzecz najemcy.
Lista osób zakwalifikowanych wraz ze wszystkimi szczegółowymi informacjami zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chorzów.
Napisz komentarz
Komentarze