Dla nas, dla graczy to oczywiście bardzo dobrze, ponieważ duża podaż usług hazardowych daje nam nie tylko wybór, ale także wiele dodatkowych korzyści od operatorów kasyn online. W tym artykule przedstawimy, co robią operatorzy kasyn, aby przyciągnąć nowych graczy i jakie strategie w tym celu najczęściej wykorzystują.
Atrakcyjne bonusy dla graczy
Najkorzystniejszą dla graczy metodą pozyskiwania przez kasyna nowych klientów są bonusy. Premie jakie przydzielane są graczom zapewniają bowiem dodatkową gotówkę na start, darmowe spiny, czy też jeszcze inne korzyści. Ta forma promocji szczególnie dobrze działa na początkujących graczy, albo na takich którzy chcą otrzymać bezpośrednio pieniądze na grę w kasynie. Najchętniej wybieraną formą bonusu jest premia depozytowa. Polega ona na dodaniu określonej maksymalnej kwoty, która wynosi na ogół od 100% do 200% do pierwszego depozytu. Ta premia startowa jest uzupełniana często jeszcze o darmowe spiny, czyli rundy do rozegrania na automatach.
Inną metodą przyciągania nowych graczy są niższe minimalne depozyty. Dzięki temu, gracze mogą przetestować kasyno, bez wpłaty dużych ilości pieniędzy na początek. Minimalne depozyty na kwotę 1, 5, 10 I 20 złotych pozwalają na gra z niskim kapitałem, a strona PolskieKasynaOnline przygotowała listę najlepszych kasyn internetowych w których wystarczą niewielkie kwoty wpłat. Na tej liście znajdziecie wyłącznie kasyna licencjonowane, oferujące nie tylko duże premie startowe, ale posiadające odpowiednie zezwolenia na prowadzenie działalności hazardowej. To kasyna sprawdzone przez innych graczy z Polski oraz pozytywnie oceniane przez ekspertów.
Oprócz bonusu depozytowego, kasyna online coraz częściej wprowadzają premię bez depozytu. Najchętniej skorzystają z niej te osoby, które chcą wypróbować kasyno zupełnie bez ryzyka. Inne rodzaje premii na zachętę to między innymi cashback czy bonusy programu partnerskiego. Są one przeznaczone dla tych graczy, którzy preferują raczej długoterminową grę i liczą na zysk nie tylko na starcie.
Duży wybór gier i wysokie zwroty
Doświadczeni gracze wiedzą jak ważny jest zwrot, określany mianem współczynnika RTP. Operatorzy kasyn online starają się zamieścić takie gry, które posiadają wysokie współczynniki zwrotów. Współpracują przy tym z największymi deweloperami gier kasynowych, takich jak NetEnt, Evolution Gaming czy Pragmatic Play, dostarczających nie tylko ciekawe gry, ale przede wszystkim zapewniające wyższe długoterminowe zwroty z rozgrywki w kasynie. Duża pula gier sprawia też, że trudniej jest się znudzić, a to zapewnia że gracze będą mogli zagrać przez dłuższy czas, angażując przy tym większy kapitał.
Metody marketingu online
Kasyna internetowe chętnie sięgają także po metody związane nie bezpośrednio z ofertą bonusową, czy zakresem oferowanych gier. Podobnie jak w innych branżach, także w hazardzie reklama będzie miała znaczenie i jest jednym z kluczowych elementów marketing mix. Kasyna online budują więc pozycję za pomocą metod SEO, optymalizując treść stron internetowych. Wykorzystują w tym celu pożądane przez wyszukiwarki linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, wzbogacają także treści o meta dane. Powszechnie używany jest również content marketing, czyli tworzenie artykułów na stronie kasyna, takich jak wpisy na bloga, omawiające poszczególne gry. Część kasyn online decyduje się nawet na reklamy w modelu PPC, choć tutaj ze względów licencyjnych ich możliwości mogą być nieco bardziej ograniczone. Niekiedy operatorzy mogą korzystać także z influencer marketingu.
Optymalizacja kasyn dla urządzeń mobilnych
Rosnąca liczba graczy na smartfonach i tabletach nie pozostawia kasynom wyboru. Operatorzy dostosowują więc witryny, wykonując je w wersji responsive, czyli dynamicznie zmieniającej wygląd w zależności od sprzętu. Pozwala to na wygodniejszą grę na urządzeniach mobilnych. Część operatorów udostępnia nawet aplikacje mobilne dla urządzeń z iOS czy Android. Choć ich instalacja nie jest obowiązkowa, to mogą zapewniać dodatkowe funkcje dla tych graczy, pozwalając na jeszcze efektywniejszą rozgrywkę na telefonie.
Napisz komentarz
Komentarze