Ta informacja z pewnością ucieszy wszystkich miłośników tej organizowanej w naszym mieście przedświątecznej atrakcji. W dniach 14-17 grudnia chorzowski Rynek po raz kolejny wypełni się stoiskami z rozmaitymi przysmakami, lokalnymi wyrobami, rękodziełem czy ozdobami, a wszystko to za sprawą zaplanowanego na ten czas Jarmarku Bożonarodzeniowego.
Zanim jednak impreza dojdzie do skutku, konieczne jest znalezienie wystawców, którzy posiadają świąteczny asortyment i chcieliby zaprezentować się chorzowianom. Urząd Miasta Chorzów właśnie ogłosił ich nabór.
Wystawcy poszukiwani!
Osoby, które chciałyby zgłosić chęć uczestnictwa w Jarmarku powinny nadesłać czytelnie wypełnioną kartę zgłoszeniową z odręcznym podpisem (skan) lub podpisem elektronicznym wraz z fotografią przedstawiającą eksponowany asortyment na adres [email protected]. Zgłoszenia te przyjmowane będą do 30 października (decyduje data przyjęcia informacji e-mailowej), po tym terminie listy zostaną zamknięte.
Jak zastrzega organizator, wysłanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do udziału w Jarmarku. Informacja o zakwalifikowaniu zostanie przesłana do wystawcy do 3 listopada. Od tej daty zobowiązany jest on do uiszczenia opłaty za wynajem domku wystawienniczego zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Wszystkie szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w dostępnym >>TUTAJ<< regulaminie.
Napisz komentarz
Komentarze