Start sprzedaży rozpoczął się w czwartek o godzinie 10:00, jednak kibice mobilizowali się już znacznie wcześniej. W środę, o symbolicznej godzinie 19:20 (Ruch Chorzów został założony w 1920 roku), Klub zaprezentował emocjonalny spot video pod tytułem „Nigdy nie zginie…” - Ostatnie problemy i spadek do I ligi nie wpłynęły negatywnie na morale kibiców Ruchu Chorzów, którzy udowodnili, że zawsze będą wspierać swój klub – mówi Witold Jajszczok, rzecznik prasowy klubu.
W spocie zapowiedziany został start sprzedaży karnetów oraz nowych, nawiązujących do historii strojów meczowych. Głównym elementem budującym podniosły nastrój spotu był wieloletni pracownik klubu - Paweł Poloczek, który wcielił się w rolę lektora. - Jego historia udowadnia, że Ruch Chorzów to prawdziwa rodzina, a na uznanie kibiców, mogą zasłużyć nie tylko piłkarze, ale także prości ludzie, sumiennie wykonujący swoje obowiązki. Pan Paweł obecnie walczy z chorobą, ale czekamy na niego na Cichej – zaznacza Witold Jajszczok.
Cała komunikacja odbywa się na stronie: http://karnetdlaruchu.com. To tutaj kibice mogą zamówić karnet oraz zakupić koszulkę meczową. Liczba wejść na stronę sięga 1000 co minutę. Duże zasięgi ma także specjalny #kaRnetdlaRuchu na którym kibice sami namawiają do zakupu i wrzucają zdjęcia zakupionych już karnetów i koszulek.
Zamówienia internetowe na karnety przychodziły nie tylko od wiernych kibiców mieszkających na terenie Województwa Śląskiego, ale także z zagranicy. - Kibice traktują zakup karnetu jako swój obowiązek, nie bacząc na to, czy będą realnie z niego korzystać i przychodzić na mecze. Skala tego wsparcia przerosła oczekiwania klubu – przekonuje rzecznik Ruchu Chorzów.
Źródło: materiały prasowe
Napisz komentarz
Komentarze