Ostatnie problemy i spadek do I ligi nie wpłynęły negatywnie na morale kibiców Ruchu Chorzów, którzy udowodnili, że zawsze będą wspierać swój Klub. Działania marketingu oraz świetna organizacja i współpraca kibiców dały efekt, który wpisze się do historii klubu.
- Zamówienia internetowe na karnety przychodziły nie tylko od wiernych kibiców mieszkających na terenie Województwa Śląskiego, ale także z zagranicy. Kibice traktują zakup karnetu jako swój obowiązek, nie bacząc na to, czy będą realnie z niego korzystać i przychodzić na mecze. Skala tego wsparcia przerosła oczekiwania Klubu. Sprzedaż rozpoczęła się w czwartek o godz. 10:00, tu nie zawiedli kibice, ich mobilizacja rozpoczęła się znacznie wcześniej. W środę, o symbolicznej godzinie 19:20 (Ruch Chorzów został założony w 1920 roku). Klub zaprezentował emocjonalny spot video pod tytułem „Nigdy nie zginie" - mówi Witold Jajszczok, rzecznik prasowy Ruchu Chorzów.
Paweł „Paulek” Poloczek w poniedziałek odwiedził stadion przy Cichej i po raz pierwszy miał okazję obejrzeć spot video, do którego użyczył swojego głosu. W spocie zapowiedziany został start sprzedaży karnetów oraz nowych, nawiązujących do historii strojów meczowych.
- Głównym elementem budującym podniosły nastrój spotu był lektor, dawny pracownik, legenda Klubu Pan Paweł Poloczek. Osoba ta spędziła 25 lat pracując dla dobra Klubu. Jego historia udowadnia, że Ruch Chorzów to prawdziwa rodzina, a na uznanie kibiców, mogą zasłużyć nie tylko piłkarze, ale także prości ludzie, sumiennie wykonujący swoje obowiązki. Pan Paweł obecnie walczy z chorobą, ale czekamy na niego na Cichej - zaznaczył rzecznik Ruchu.
Cała komunikacja odbywa się na stronie: http://karnetdlaruchu.com To tutaj kibice mogą zamówić karnet oraz zakupić koszulkę meczową. Duże zasięgi ma także specjalny #kaRnetdlaRuchu, na którym kibice sami namawiają do zakupu i wrzucają zdjęcia zakupionych już karnetów i koszulek.
Fot.: ruchchorzow.com
Napisz komentarz
Komentarze