Jak donosi portal SILESION, bank Credit Agricole przygotował specjalne ulotki napisane w mowie śląskiej, a ponadto, w niektórych placówkach będzie można nawet zostać obsłużonym przez doradcę mówiącego gwarą:
- Badnijcie na nos i wejrzyjcie jak fest nom na Wos zoleży – w ten sposób Credit Agricole zachęca swoich klientów na terenie województw śląskiego i opolskiego do zapoznania się z ofertą - informuje SILESION - Bank przygotował ulotki napisane śląską gwarą, a w niektórych placówkach można porozmawiać po śląsku z doradcą - czytamy dalej. Portal informuje także, że za pomoc w przygotowaniu materiałów jest odpowiedzialne Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy Pro Loquela Silesiana, które współpracowało także z marką Hochland podczas ich kampanii (pisaliśmy o niej tutaj). Więcej na temat nowej kapmanii banku można przeczytać na silesion.pl
źródło: silesion.pl
Napisz komentarz
Komentarze