Oprócz prowadzenia badań i zbierania informacji, kampania polegała również na rozmowie - poprzez "Gazetę Parkową" Fundacja zadawała jej odbiorcom różne pytania otwarte, takie jak np. "Czy pamiętasz ciekawą historię związaną z parkiem?". Miało to na celu stworzenie sondy społecznej, a także skłonienie do refleksji nad obecnym stanem powietrza i naszym wpływem na taki stan rzeczy.
- (...) nasz sondaż postaw społecznych dzięki konkursowi pytań otwartych pokazał, że ludzie mają świadomość zagrożeń zdrowia i życia, które niosą za sobą straty w zieleni miejskiej, spaliny samochodowe i inne zanieczyszczenia powietrza. Przyszłość jest w rękach tych, co mają decydujący głos w planowaniu przestrzeni miast - w ten sposób podsumowano tę nietypową ankietę. Pełen artykuł na ten temat wraz z nadesłanymi odpowidziami jest dostępny na wiadomosci.ngo.pl
Źródło: wiadomosci.ngo.pl
Napisz komentarz
Komentarze