W poprzednich edycjach rywalizacja była bardzo emocjonująca. W poprzednich edycjach zwyciężali Browar Przystań oraz aż czterokrotnie firma Denso, która w zeszłym roku za prawo do rocznej nazwy alejki, zapłaciła 12 tys. 100 zł. To obecny rekord parkowej aukcji na rzecz fundacji, ale... – Liczymy, że w tym roku uda nam się uzyskać jeszcze lepszy wynik, a dzięki temu, pomóc Wielkiej Orkiestrze Jurka Owsiaka – mówi Łukasz Buszman, rzecznik prasowy Parku Śląskiego. Cena wywoławcza to 100 złotych.
Alejka znajduje się w ścisłym centrum parku, przy często uczęszczanej „Dużej Łące", przebiega nią główny ciąg komunikacji pieszej. W jej bezpośrednim sąsiedztwie mieszczą się także restauracja Zielona Dolina oraz budynek dyrekcji parku i promenada im. gen. Jerzego Ziętka.. Ścieżkę widać z kolejki linowej „Elka". Jej długość to ponad 400 metrów.
Tytułem alejki może być imię i nazwisko zwycięzcy aukcji, a w przypadku firmy – jej nazwa. Jednocześnie, zarząd parku zastrzega sobie prawo do zakwestionowania proponowanej nazwy, gdy będzie ona wulgarna, obraźliwa, czy niezgodna z dobrymi obyczajami. Park Śląski przygotuje odpowiednie oznaczenie alejki na własny koszt. Patronat zostaje udzielony na okres roku, od momentu odsłonięcia tablicy. Licytacja przebiegać będzie tylko i wyłącznie poprzez serwis www.aukcje.wosp.org.pl. Aukcja zakończy się 15 stycznia o godzinie 12.32.
Źródło: Park Śląski
Napisz komentarz
Komentarze