Wraz z oddaniem całkowicie odmienionego obiektu, wyróżniającego się nowoczesnością i zaawansowaniem technicznym, narodziła się potrzeba stworzenia nowej identyfikacji wizualnej Stadionu Śląskiego. Głównym założeniem rebrandingu było stworzenie identyfikacji wizualnej nawiązującej do rozpoznawalności marki i jej ponadczasowości, ponieważ Stadion Śląski to jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów na w Polsce. Jednocześnie nowe logo miało podkreślać unikalność i nowoczesność marki, która weszła w nową erę wraz z modernizacją stadionu.
Powstał prosty, czytelny znak nawiązujący do tych wszystkich wartości, oparty na literze „Ś” i przypominający swoim wyglądem powierzchnię stadionu.
– Naszym zamysłem było stworzenie mocnego i bardzo charakterystycznego znaku, nawiązującego do otwartości stadionu na wszystkich kibiców. Dodatkowo chcieliśmy upamiętnić tkankę historyczną tego miejsca i równocześnie wzbogacić markę o nowoczesny wizerunek. Dlatego tym bardziej się cieszymy, że nowe logo oraz system identyfikacji wizualnej Stadionu Śląskiego będzie walczył o zwycięstwo w konkursie na najlepszy polski rebranding roku 2017 – mówi Krzysztof Łabno z agencji Creogram – autor logo.
W ubiegłorocznej edycji konkursu na najlepszy polski rebranding zwyciężył projekt logo polskiego super-samochodu Arrinera Hussarya, autorstwa agencji Creogram. W tym roku do finału konkursu zostały wybrane dwa projekty rebrandingu wykonane przez agencję ze Śląska. Do 15.03 trwa głosowanie jury konkursu, a do 30 marca poznamy wyniki.
Źródło: Stadion Śląski
Napisz komentarz
Komentarze